Mindfulness u našoj školi
Za vrijeme ljetnih praznika u našoj školi održan je četverodnevni tečaj Mindfulness za djecu namijenjen učiteljima razredne nastave i stručnim suradnicima. Tečaj je financiran sredstvima dobivenim po natječaju MZO-a za prijavljeni projekt .
Voditeljice projekta su Valentina Bolčević Novak, bivša pedagoginja i Gabrica Dvekar-Bešenić, defektologinja-socijalna pedagoginja.
Organizator tečaja je Centar za djecu, odrasle i adolescente (Centar DAR), a voditeljica je bila doc.prim.dr.sc. Vlatka Boričević Maršanić, dr.med.
Na tečaju su sudjelovale učiteljice razredne nastave: Melita Arzon, Ružica Hrženjak, Biserka Bešenić, Mirna Veraja, Mirjana Bartolić, Jelica Korotaj, Natalija Bešenić, Mirela Glavnik i defektologinja-socijalna pedagoginja Gabrica Dvekar-Bešenić.
Mindfulness je oblik mentalnog vježbanja, a cilj mu je biti što više u sadašnjem trenutku, usredotočen, svjestan svojih tjelesnih senzacija, misli i vanjskih podražaja.
Koja djeca mogu imati koristi od mindfulnessa?
•sva djeca koja žele naučiti poboljšati svoju koncentraciju i pažnju, smiriti svoje misli, razumjeti svoje emocije i bolje kontrolirati svoje ponašanje
•djeca niskog samopoštovanja, loše samopercepcije (slike o sebi)
•nesigurna, zabrinuta djeca, djeca s problemima raspoloženja
•djeca s ADHD i problemima u ponašanju
Nakon uspješno završenog tečaja, naše učiteljice razredne nastave i stručna suradnica u svom radu s učenicima primjenjuju vježbe iz mindfulnessa! |